“2024 için yarışı Calabria’ya taşımak istiyorum”

achievable

New member
En büyüleyici motorlu tekne yarışı olan Venedik-Montecarlo, yıllarca aradan sonra geri döndü. Fiorella de Septis (Venezia Montecarlo Başkanı), 2024 için planlanan tüm rotanın yalnızca dörtte birini kapsayan genel bir prova olacak olan “prolog” hakkında yorum yaptı. Aslında dört sahil şehri, zevk tekneleriyle yapılan karma hız ve düzenlilik yarışı “Venice-Montecarlo Prologue”un kahramanlarıdır: Venedik, Cervia, Pescara ve Rodi Garganico.

“Geçen yılın Ekim ayında, Giampaolo Montavoci bana, dünyanın en zorlu ve aynı zamanda en görkemli yarışı olan Venezia Montecarlo’nun son yarışında yer aldığını hatırlattı. Ayrıca, Venezia Montecarlo ile olan geçmişinin, ilk yarışta tescil edilen ilk yarışçı olduğu 1990 yılından beri başladığını da hatırlattı. efsanevi olay ve aynı zamanda kesinlikle yeniden düzenlenmesi gerektiğini ileri sürdü -diye açıklıyor Fiorella de Septis-.Bana ayrıca pilot olarak yaptığı spor faaliyetine ek olarak, tarihi olanlar da dahil olmak üzere motorlu tekne etkinlikleri düzenlemeye başladığını, örneğin yıllarca organizasyonel kapalı kaldıktan sonra yeniden başlatılan ve spor dünyasından büyük memnuniyet duyarak yüzlerce üyenin katılımını gören Pavia Venezia’dan bahsediyoruz.Bu kararlılık ve doğru kimlik bilgileriyle benden katılmamı istedi. başkanlığını yaptığı Associazione Motonautica Venezia ile 2023/2027 beş yıllık dönemi için spor organizasyonunu emanet edeceği büyük takımımız. Ayrıca beni büyük bir motorlu tekne tutkunu, Rodi Garganico Yat Limanı’nın sahibi ve ulusal Assonautica’nın Başkan Yardımcısı Marino Masiero ile tanıştırdı ve organizasyon makinesini 2024’ün harika 9. Baskısı beklentisiyle test etmek için yalnızca üç aşamalı bir önsöz hipotezini sundu “.

Başkan, Venedik-Montecarlo’ya geri dönme fikrinin nasıl doğduğunu açıkladıktan sonra şunları söyledi: “Prolog ile organizasyonumuzun testi ve pilotları ve gemi inşa dünyasını olumlu bir şekilde dahil etme yeteneği başlıyor. Prolog için hazır bulunmaya vakti olmayan birçok tersanenin tekneleri 2024 baskısı için hazırladığını biliyorum. Ayrıca, 2024 baskısında sahne mekanları için başvurular açıldı … göreceğiz!”


Ve 2024 baskısı göz önüne alındığında, “Kurumları etkileyen tüm ekonomik kültürel faaliyetlerde yıllarca sürdürülen vizyonda, genişlemiş bir Akdeniz vizyonunda çalışmaya devam ediyoruz, çünkü İtalya her zaman kültürel, politik ve dolayısıyla ekonomik işbirliğinin stratejik bir kavşağını temsil etti. Motorboating’in ötesinde kültürel ve spor etkinlikleri için. Hükümet tarafından başlatılan kalkınma politikalarının analizi, ‘Venezia-Montecarlo’ markasını ülke, ekonomi ve kurumsal iletişim olarak ‘mavi büyüme’ olarak kullanmamıza neden oldu. ‘Mavi büyüme’ konusunda, kendimiz ve natürel olarak, natifi, natifler arasında, kendimiz ve natürel olarak, natürel olarak, natürel olarak, natürel olarak, netlikler arasında, netlikler arasında, ne kadar netleştirme, ne kadar netleştirme, ne kadar netleştirme, ne kadar da, netlikler, netlik, netlik, netlikler arasında, net bir şekilde, netlikler arasında, netlik, netlik, netlik, netlik, netlik, netlik, netlikler arasında, netlik, ne kadar netleştirme, netlik, netlik, ne kadar netlik, ne kadar da, nain, nain de dahil olmak üzere, nain de dahil olmak üzere, türkgiler, ne kadar da destekleyebiliriz. Mavi tedarik zincirinden, bu sektörün ekonomik sistemimizin en önemli seslerinden birini temsil ettiğini anlamak için “.

Bu nedenle, 2024/2027 sürümleri göz önünde bulundurularak, 2023’ün ilk aylarının “hem siyasi kurumsal ilişkiler hem de çeşitli forumların ticari örgütleriyle önemli ölçüde yoğun bir çalışma gündemi olan önemli bir örgütsel alıştırma” olarak görüldüğü 2024/2027 baskıları ışığında halihazırda başlamış bir çalışma. Özellikle, İtalya’nın çeşitli bölgelerinin varlığını gören Magna Graecia ile ilgili bir projeden bahsediyoruz, bu proje hakkında daha fazla ayrıntıyı özel bir basın toplantısında vereceğiz. Ayrıca, Assonautica Italiana ile 2014’ten beri mevcut olan işbirliği protokolünün altını çizmek isterim ve bugün Başkan Acampora, “İtalyan turist limanları sistemini somut olarak güçlendirmek için mükemmel bir fırsat” olarak tanımlanan Venedik Montecarlo’ya desteğini sürdürüyor. Federturismo Confindustria Nautica üyesi Assoma rinas ile aktif işbirliği, kendisi de birkaç yıldır yanımızda olan ve “Venezia Montecarlo’nun her zaman güncel ve ilgi çekici olduğunu düşündüğümüz bir spor ve teknolojik etkinlik olduğunu teyit eden Başkan Roberto Perocchio’nun şahsında. Büyük ulusal ve uluslararası kamuoyunun dikkatini çeken, deniz turizmine ve sert bir durgunluk döneminden kurtulmaya çalışan modern İtalyan turist limanlarının yaygın ağına ilgi uyandıran heyecan verici ve ilgi çekici bir etkinlik”.

Gelecek yılki etaplar göz önüne alındığında, etapların hedefi net: “Siyasi, kurumsal ve stratejik ihtiyaçların yanı sıra lojistik imkanlar ve yerellikler ile deniz mili arasındaki mesafelere dayanarak durabileceğimiz yerleri şimdiden değerlendiriyoruz. Şehirlerin bizi ağırlayabilmesi için limanlarda veya marinalarda doğru lojistik altyapıya sahip olması gerektiğini unutmayın. Bir Calabrialı olarak, Venezia Montecarlo’nun bulunduğu memleketim Catanzaro’da mola vermek isterim. Calabria’da birçok olasılığımız var ve şimdiden yıllar içinde Sibari, Crotone, Reggio Calabria, Vibo Valentia’nın yanı sıra Emilia Romagna, Marche, Abruzzo, Puglia, Basilicata, Sicilya’da durduk – bir sonraki baskıda çevresini dolaşacağız, ardından Montecarlo’daki Monako Prensliği’ne ulaşmadan önce Campania, Lazio ve ardından Toskana veya Liguria’da tekrar yükseleceğiz. İtalya büyük bir hazinedir. keşfedilecek ve tanıtılacak bir göğüs, mükemmelliğin İtalya’sıdır”.