achievable
New member
Kahramanları bugün resmi hale getirilen Bianco Crédit tarım yollarının başlangıcında 24 saatten az. Yılın İlk İtalyan UCI Dünya Yarışçısı, dünyadaki bir numaranın liderliğindeki yıldız bir Parterre'yi ve 2022 ve 2024, Tadej Pogacar'da Avrupa'nın en kuzey güneyinde La Classica'nın kazananını doğruladı. Dünya Şampiyonu, Piazza del Campo'daki üçüncü başarıyı araştıracak ve bu da sektörlerden birinde bir anıt taşı unvanını kazanarak Fabian Cancelara'ya eşit olmasına izin verecek. Artık 2023'te kazanan Thomas Pidcock'un ve yenilenen Q36.5 profesyonel bisiklet takımında dört galibiyetle sezonun büyük bir başlangıcından geri döndüğü bir Ineos Grenadiers'ın kaptanı Michal Kwiatkowski de bir yükseklikte.
Başlangıçtaki koşucular arasında, 2024'e göre Toms Skajins, 2023'e göre Valentin Madouas ve 2024'te beşinci olan Matej Mohoric de takip ediliyor. 2024'te Marc Hirschi, Magnus Cort Nielsen, Christian Scaroni ve Mathias Vacek ve Habitu gibi sezonun bu başlangıcının bazı kahramanlarını da duyurdu. Richard Carapaz ve yeni gelen Mikel Landa gibi aşamalarda.
Uzun tırmanışlar olmadan hem planimetrik hem de altimetrik düzlemde çok kaba ve dalgalı bir yol, ancak kir türlerinde az çok dik gözyaşları ile noktalı. 16 sektöre bölünmüş yaklaşık 82 km'lik toprak yollar vardır (bunlardan 13'ü kadın yarışıyla ortaktır). Siena'dan (Medici Stadyumu/Kale Alanı) ayrılma, ilk olarak 1. kir sektörüne (4,4 km) tek bir eğri ile mükemmel bir şekilde ve sürekli hafifçe inişe ulaşana kadar asfalt üzerinde oluklu oldu.
Birkaç kilometre 2. sektörden (4.8 km) ayrı,%10'un üzerinde eğimlerle uzun bir yokuş yukarı gerilen yarışın ilk gerçek pürüzlülüğü. Daha sonra 3. sektörle karşılaştığınız Radi'ye (4,4 km) ve 4. sektörden hemen sonra “La Piana” (6.4 km), Cassia boyunca Buonconvento'ya ulaştığınız yerden Ponte D'Arbia'ya yol açan daha az talepkar olarak daha az talep ediyoruz. Montalcino (asfaltlı) günün ikinci pürüzlülüğünün tırmanışı (4 km,%5) karşılaşır. Torrenieri'den sonra, sadece 1 km asfaltla serpiştirilmiş, hem talepkar, dalgalı, çok gergin ve birkaç eğriler ve iniş ve çıkışlarla serpiştirilmiş 5. (11.9 km) ve 6.0 km (8.0 km) başlar.
Buonconvento'daki ikinci pasajdan sonra, Sienese Girit'in ortasında bir sonraki sektörün (Grania'daki San Martino, 9.5 km) başlamasından hemen önce sona eren Serravalle'nin (9.3 km) yayınlanmamış sektörü ele alınmıştır. Uzun bir kir sektörü ve ilk bölümde asfalta geri dönen bir viraj tırmanışı ile biten bir dizi ışık ve çıkış ile.
Ponte del Garbo'da (Asciano) 9. kir sektörüne (11.5 km, yarışın en zorlu olan 11.5 km) başlar ve Monte Sante Marie'nin yakınında olanlardan aniden hem yokuş yukarı hem de yokuş aşağı çok yüksek eğimlerden (kısa mesafelerde) bahsedilmelidir. Castelnuovo Berarenga'dan sonra kısa asfaltlı bir streç, sadece 600 m'lik 10. sektörün hemen ardından Monteaperti'ye getiriyor, ancak çift -özel eğimlere sahip bir toprak yola sahip. Sonra 30 km devreye girdiğiniz Vico D'Arbia'da asfalt bulur.
Bir Bozzone Pieve'den sonra, devre%15'e kadar eğimlerle 11. sektör (Colle Pinzuto 2.4 km) sunar. Birkaç kilometre sonra 12. Tolfe sektörü (1.1 km) kuru bir iniş dizisi ve ardından dik bir artış (maksimum%18 eğim) bulunur. Tolfe'den kısa bir süre sonra, ilk adımda, Castagno Yolu'nun (13. sektör, 700 m) benzeri görülmemiş sektörüne girersiniz, bu da Cerreto'daki Pontignano, Bozzone ve San Giovanni Köprüsü'ne yol açar ve burada 14. toprak yolda (Montechiare 3.3 km) ilk baskılarda yarışta yer alırsınız. Bu sektörün sonunda, Vico D'Arbia'da yüzük sona erer. Colle Pinzuto (15 °) ve Siena'ya doğru dönen Tolfe (16.) sektörleri, Siena'ya varışta 10 km'den biraz fazla kaldığında ikinci kez seyahat ediyor.
Son KM rüzgarı, büyük yollarda Siena kasabasının dışındaki ilk kısım boyunca, büyük eğrilerle, önce yokuş aşağı ve daha sonra Fontebranda dış yolunun%9'a kadar eğimlerle alındığı varıştan 2 km'ye kadar hafifçe tırmanıyor. Varıştan 900 m, Porta di Fontebranda kapısı aşılır ve asfalt kaldırım başlar. Via Santa Caterina'daki varıştan yaklaşık 500 m'ye ulaşana kadar eğim% 10'u aşıyor. Via Delle Terme'de sağa bir dönüm noktası karar verdi ve Via Banchi di Sotto'ya giriş takip edildi. 300 m'den yol her zaman biraz yokuş aşağı. 150 m'ye Rinaldini'nin sağına döndü. 70 m'de sahaya, son 30 m'ye%7'ye, düz bir kilometre taşına girersiniz.
Başlangıçtaki koşucular arasında, 2024'e göre Toms Skajins, 2023'e göre Valentin Madouas ve 2024'te beşinci olan Matej Mohoric de takip ediliyor. 2024'te Marc Hirschi, Magnus Cort Nielsen, Christian Scaroni ve Mathias Vacek ve Habitu gibi sezonun bu başlangıcının bazı kahramanlarını da duyurdu. Richard Carapaz ve yeni gelen Mikel Landa gibi aşamalarda.
Uzun tırmanışlar olmadan hem planimetrik hem de altimetrik düzlemde çok kaba ve dalgalı bir yol, ancak kir türlerinde az çok dik gözyaşları ile noktalı. 16 sektöre bölünmüş yaklaşık 82 km'lik toprak yollar vardır (bunlardan 13'ü kadın yarışıyla ortaktır). Siena'dan (Medici Stadyumu/Kale Alanı) ayrılma, ilk olarak 1. kir sektörüne (4,4 km) tek bir eğri ile mükemmel bir şekilde ve sürekli hafifçe inişe ulaşana kadar asfalt üzerinde oluklu oldu.
Birkaç kilometre 2. sektörden (4.8 km) ayrı,%10'un üzerinde eğimlerle uzun bir yokuş yukarı gerilen yarışın ilk gerçek pürüzlülüğü. Daha sonra 3. sektörle karşılaştığınız Radi'ye (4,4 km) ve 4. sektörden hemen sonra “La Piana” (6.4 km), Cassia boyunca Buonconvento'ya ulaştığınız yerden Ponte D'Arbia'ya yol açan daha az talepkar olarak daha az talep ediyoruz. Montalcino (asfaltlı) günün ikinci pürüzlülüğünün tırmanışı (4 km,%5) karşılaşır. Torrenieri'den sonra, sadece 1 km asfaltla serpiştirilmiş, hem talepkar, dalgalı, çok gergin ve birkaç eğriler ve iniş ve çıkışlarla serpiştirilmiş 5. (11.9 km) ve 6.0 km (8.0 km) başlar.
Buonconvento'daki ikinci pasajdan sonra, Sienese Girit'in ortasında bir sonraki sektörün (Grania'daki San Martino, 9.5 km) başlamasından hemen önce sona eren Serravalle'nin (9.3 km) yayınlanmamış sektörü ele alınmıştır. Uzun bir kir sektörü ve ilk bölümde asfalta geri dönen bir viraj tırmanışı ile biten bir dizi ışık ve çıkış ile.
Ponte del Garbo'da (Asciano) 9. kir sektörüne (11.5 km, yarışın en zorlu olan 11.5 km) başlar ve Monte Sante Marie'nin yakınında olanlardan aniden hem yokuş yukarı hem de yokuş aşağı çok yüksek eğimlerden (kısa mesafelerde) bahsedilmelidir. Castelnuovo Berarenga'dan sonra kısa asfaltlı bir streç, sadece 600 m'lik 10. sektörün hemen ardından Monteaperti'ye getiriyor, ancak çift -özel eğimlere sahip bir toprak yola sahip. Sonra 30 km devreye girdiğiniz Vico D'Arbia'da asfalt bulur.
Bir Bozzone Pieve'den sonra, devre%15'e kadar eğimlerle 11. sektör (Colle Pinzuto 2.4 km) sunar. Birkaç kilometre sonra 12. Tolfe sektörü (1.1 km) kuru bir iniş dizisi ve ardından dik bir artış (maksimum%18 eğim) bulunur. Tolfe'den kısa bir süre sonra, ilk adımda, Castagno Yolu'nun (13. sektör, 700 m) benzeri görülmemiş sektörüne girersiniz, bu da Cerreto'daki Pontignano, Bozzone ve San Giovanni Köprüsü'ne yol açar ve burada 14. toprak yolda (Montechiare 3.3 km) ilk baskılarda yarışta yer alırsınız. Bu sektörün sonunda, Vico D'Arbia'da yüzük sona erer. Colle Pinzuto (15 °) ve Siena'ya doğru dönen Tolfe (16.) sektörleri, Siena'ya varışta 10 km'den biraz fazla kaldığında ikinci kez seyahat ediyor.
Son KM rüzgarı, büyük yollarda Siena kasabasının dışındaki ilk kısım boyunca, büyük eğrilerle, önce yokuş aşağı ve daha sonra Fontebranda dış yolunun%9'a kadar eğimlerle alındığı varıştan 2 km'ye kadar hafifçe tırmanıyor. Varıştan 900 m, Porta di Fontebranda kapısı aşılır ve asfalt kaldırım başlar. Via Santa Caterina'daki varıştan yaklaşık 500 m'ye ulaşana kadar eğim% 10'u aşıyor. Via Delle Terme'de sağa bir dönüm noktası karar verdi ve Via Banchi di Sotto'ya giriş takip edildi. 300 m'den yol her zaman biraz yokuş aşağı. 150 m'ye Rinaldini'nin sağına döndü. 70 m'de sahaya, son 30 m'ye%7'ye, düz bir kilometre taşına girersiniz.