achievable
New member
Ferrari, Scuderia di Maranello'nun 2 Mart'ta Baharin GP ile başlayacak 2024 Formula 1 Dünya Şampiyonası'nda yarışacağı tek koltuklu Ferrari SF-24'ü sunuyor. Yeni Red, Maranello takımının resmi kanallarında yayınlanan bir videoyla tanıtıldı.
Ana yenilikler arasında geçen yıla kıyasla daha kısa bir burun, 'itme çubuğu' süspansiyonları dikkat çekiyor ancak genel olarak geçmişten bir kopuş yok. Alt çerçeve alanı Red Bull'da olduğu gibi 'abartılı' değil.
Göbek girişi ve Red Bull felsefesinin 'tepsisi' ama bu kadar uç bir kavram değil. Modena sarısı, beyaz çizgilerle çevrelenmiş namlu ve karın bölgesinde göze çarpıyor. İlk bakışta, geçen yıl zaten görülen bir konsepti takip eden, örneğin Aston Martin'de görüldüğü gibi aşırıya kaçılmamış bir otomobil.
Leclerc: “SF-24 ile yeniden kazanacağız”
Yeni kırmızıya isim veren Charles Leclerc, “Uzun bir aradan sonra her zaman benzersiz bir duygu. Yeni tasarımı görme arzusu vardı ve bunu gerçekten beğendim” diyor. 26 yaşındaki Monegasque, “Geçen yıla kıyasla küçük farklılıklar var” diye ekliyor. Çok fazla çalışmanın ardından yeni aracı görmek her zaman güzeldir. Benim tasarım konusunda özel bir katkım yok. Teknik düzeyde Değişecek bir şeyler vardı ve biz pilotlar düşüncelerimizi ifade ettik. Tasarım konusunda da bununla ilgilenen yetkin insanlarımız var, bundan keyif alıyoruz.”
“SF-24 daha az hassas ve daha kullanışlı olmayı vaat ediyor ve biz pilotlar için bunun tam olarak iyi yapabilmemiz gereken şey olduğunu söyleyebilirim. Pek çok açıdan ve anlayabildiklerimden ileriye doğru bir adım atılmasını bekliyorum. Simülatörde olmak istediğimiz yerde olduğumuzu düşünüyorum. Bu sezon hedefimiz her zaman önde olmak: Taraftarlarımıza birçok iyi yarışla borcumu ödemek ve zaferleri onlara adamaya geri dönmek istiyorum”, diye bitiriyor Leclerc.
“Her ne kadar hepimiz rakiplerimizle pistte ne zaman yarışacağımızı düşünüyor olsak da, yeni bir araç sunmak hem benim için hem de sürücüler için her zaman çok heyecan verici bir an. Bu yıl yeniden başladığımız yerden başlamalıyız. Takım patronu Frederic Vasseur, “Geçen sezonun finalinde sürekli olarak üst sıralarda yer aldık” diyor.
“Formula 1 tarihindeki en zorlu şampiyona bizi bekliyor ve biz de Charles ve Carlos ile aynı fikirdeyiz: Fırsatlardan yararlanma konusunda daha alaycı ve etkili olmalı, her yarışta eve puan getirmeye çalışmalı ve her açıdan gelişmeye devam etmeliyiz.” yönlerden – devam ediyor Vasseur – Böylesine yakın bir şampiyonada başarılı olmak için taraftarların bizim ekstra varlığımız olabileceğini biliyoruz ve onlara güvenebilmekten gurur duyuyoruz”.
Ana yenilikler arasında geçen yıla kıyasla daha kısa bir burun, 'itme çubuğu' süspansiyonları dikkat çekiyor ancak genel olarak geçmişten bir kopuş yok. Alt çerçeve alanı Red Bull'da olduğu gibi 'abartılı' değil.
Göbek girişi ve Red Bull felsefesinin 'tepsisi' ama bu kadar uç bir kavram değil. Modena sarısı, beyaz çizgilerle çevrelenmiş namlu ve karın bölgesinde göze çarpıyor. İlk bakışta, geçen yıl zaten görülen bir konsepti takip eden, örneğin Aston Martin'de görüldüğü gibi aşırıya kaçılmamış bir otomobil.
Leclerc: “SF-24 ile yeniden kazanacağız”
Yeni kırmızıya isim veren Charles Leclerc, “Uzun bir aradan sonra her zaman benzersiz bir duygu. Yeni tasarımı görme arzusu vardı ve bunu gerçekten beğendim” diyor. 26 yaşındaki Monegasque, “Geçen yıla kıyasla küçük farklılıklar var” diye ekliyor. Çok fazla çalışmanın ardından yeni aracı görmek her zaman güzeldir. Benim tasarım konusunda özel bir katkım yok. Teknik düzeyde Değişecek bir şeyler vardı ve biz pilotlar düşüncelerimizi ifade ettik. Tasarım konusunda da bununla ilgilenen yetkin insanlarımız var, bundan keyif alıyoruz.”
“SF-24 daha az hassas ve daha kullanışlı olmayı vaat ediyor ve biz pilotlar için bunun tam olarak iyi yapabilmemiz gereken şey olduğunu söyleyebilirim. Pek çok açıdan ve anlayabildiklerimden ileriye doğru bir adım atılmasını bekliyorum. Simülatörde olmak istediğimiz yerde olduğumuzu düşünüyorum. Bu sezon hedefimiz her zaman önde olmak: Taraftarlarımıza birçok iyi yarışla borcumu ödemek ve zaferleri onlara adamaya geri dönmek istiyorum”, diye bitiriyor Leclerc.
“Her ne kadar hepimiz rakiplerimizle pistte ne zaman yarışacağımızı düşünüyor olsak da, yeni bir araç sunmak hem benim için hem de sürücüler için her zaman çok heyecan verici bir an. Bu yıl yeniden başladığımız yerden başlamalıyız. Takım patronu Frederic Vasseur, “Geçen sezonun finalinde sürekli olarak üst sıralarda yer aldık” diyor.
“Formula 1 tarihindeki en zorlu şampiyona bizi bekliyor ve biz de Charles ve Carlos ile aynı fikirdeyiz: Fırsatlardan yararlanma konusunda daha alaycı ve etkili olmalı, her yarışta eve puan getirmeye çalışmalı ve her açıdan gelişmeye devam etmeliyiz.” yönlerden – devam ediyor Vasseur – Böylesine yakın bir şampiyonada başarılı olmak için taraftarların bizim ekstra varlığımız olabileceğini biliyoruz ve onlara güvenebilmekten gurur duyuyoruz”.