Hizmet içi eğitimlerle çalışanın gelişmenine katkı sunan İnegöl Belediyesi, kurum işçisine yönelik “Kamu nazaranvlileri Etik Davranış” eğitimi düzenledi.
Bir yandan kenti geleceğe taşıyacak hizmetleri üretirken bir yandan da çalışanın gelişmenine katkı sunacak çalışmalar ortaya koyan İnegöl Belediyesi, vakit zaman kurum içi eğitimler düzenliyor. Bu kapsamda İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafınca kurum çalışanına yönelik; “Kamu vazifelileri Etik Davranış” eğitimi düzenledi. Sani Konukoğlu Konferans Salonu, şantiye toplantı salonu Meclis Salonunda 31 Kasım-02 Aralık tarihleri içinde 3 seansta gerçekleştirilen Kamu vazifelileri Etik Davranış Prensipleri eğitimine, 150 belediye işçisi katıldı.
İnegöl Belediyesi Toplumsal Yardım İşler Müdürlüğü Yöneticisi Hayriye Durmuş tarafınca verilen eğitimde, kamu hizmetlerinde etik kuralları konusunda bilgiler verilerek işçide farkındalık oluşturulması amaçlandı. Eğitim öncesinde çalışana yönelik konuşan İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Osman Kalkan şu biçimde konuştu: “İnegöl Belediyesi olarak değerli Belediye Liderimiz Alper Taban Bey’in önümüze koyduğu vizyon mucibince insan kaynağımızı kurumumuzun en kıymetli bedeli olarak görüyoruz. Bu doğrultuda insan kaynağımızı daima güzelleştirme ve geliştirme çabası içerisindeyiz. Bu gayeyle bugünkü eğitimimizde de bir daha kıymetli bir mevzu başlığı ile işçimizin karşısına çıktık. Her mevzuda olduğu üzere etik unsur ve davranışlar bakımından da kurum kültürümüzü daha da geliştirmeyi hedefliyoruz. Bu manada da mer’i mevzuatımız ile örtüşen, genel kabul görmüş toplumsal kıymetlerimizi referans alan, inanç ve itikat sistemimiz ile harmanlanmış etik anlayışın her çalışanımızın bilgi, marifet, tavır ve davranışlarında hayat bulmasını amaçlıyoruz.”
“Bugün bu eğitimi kendi işçimiz olan Hayriye Durmuş hanımefendi ile gerçekleştiriyoruz. Bu ve bu eğitim öncesindeki birkaç husus başlığında olduğu üzere inşallah ilerleyen süreçlerde de işçimizin yetkinliklerinden bu manada yararlanmaya devam edeceğiz. Bu vesile ile istifade etmek gayesi ile eğitimlerimize iştirak gösteren tüm çalışanımıza teşekkür ediyorum”
Etik teriminin kökeninden ve emanet teriminin manasıyla birlikte sunumuna başlayan Hayriye Durmuş ise etiğin ahlâk ve çalışma ömrü münasebetine değindi. Durmuş, “Etik; çalışanların halkın memnuniyetini sağlarken muamelede eşit, adaletli ve dürüst davranmayı gerekli kılar. Etik kavramı anlatılırken emanetin kıymetine değinmeden geçmek mümkün değil. misyonun yerine getirilmesinde hizmet şuurunun; daima gelişim, katılımcılık, saydamlık, tarafsızlık, dürüstlük, kamu faydasını gözetme, hesap verebilirlik, öngörülebilirlik, hizmette mahallileşme ve beyana itimadı temel alma unsurlarını örneklemlerle deklare etti. Etik; anlayış ve davranışta, kamu malını ve külçeşidini muhafazada yapıları ayakta tutan kilit taşı üzere görev görür. hiç bir yağmur adedini selden sorumlu tutmaz ancak bir çalışanın davranışının da tüm kurumu etkiler” dedi.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı
Bir yandan kenti geleceğe taşıyacak hizmetleri üretirken bir yandan da çalışanın gelişmenine katkı sunacak çalışmalar ortaya koyan İnegöl Belediyesi, vakit zaman kurum içi eğitimler düzenliyor. Bu kapsamda İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü tarafınca kurum çalışanına yönelik; “Kamu vazifelileri Etik Davranış” eğitimi düzenledi. Sani Konukoğlu Konferans Salonu, şantiye toplantı salonu Meclis Salonunda 31 Kasım-02 Aralık tarihleri içinde 3 seansta gerçekleştirilen Kamu vazifelileri Etik Davranış Prensipleri eğitimine, 150 belediye işçisi katıldı.
İnegöl Belediyesi Toplumsal Yardım İşler Müdürlüğü Yöneticisi Hayriye Durmuş tarafınca verilen eğitimde, kamu hizmetlerinde etik kuralları konusunda bilgiler verilerek işçide farkındalık oluşturulması amaçlandı. Eğitim öncesinde çalışana yönelik konuşan İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü Osman Kalkan şu biçimde konuştu: “İnegöl Belediyesi olarak değerli Belediye Liderimiz Alper Taban Bey’in önümüze koyduğu vizyon mucibince insan kaynağımızı kurumumuzun en kıymetli bedeli olarak görüyoruz. Bu doğrultuda insan kaynağımızı daima güzelleştirme ve geliştirme çabası içerisindeyiz. Bu gayeyle bugünkü eğitimimizde de bir daha kıymetli bir mevzu başlığı ile işçimizin karşısına çıktık. Her mevzuda olduğu üzere etik unsur ve davranışlar bakımından da kurum kültürümüzü daha da geliştirmeyi hedefliyoruz. Bu manada da mer’i mevzuatımız ile örtüşen, genel kabul görmüş toplumsal kıymetlerimizi referans alan, inanç ve itikat sistemimiz ile harmanlanmış etik anlayışın her çalışanımızın bilgi, marifet, tavır ve davranışlarında hayat bulmasını amaçlıyoruz.”
“Bugün bu eğitimi kendi işçimiz olan Hayriye Durmuş hanımefendi ile gerçekleştiriyoruz. Bu ve bu eğitim öncesindeki birkaç husus başlığında olduğu üzere inşallah ilerleyen süreçlerde de işçimizin yetkinliklerinden bu manada yararlanmaya devam edeceğiz. Bu vesile ile istifade etmek gayesi ile eğitimlerimize iştirak gösteren tüm çalışanımıza teşekkür ediyorum”
Etik teriminin kökeninden ve emanet teriminin manasıyla birlikte sunumuna başlayan Hayriye Durmuş ise etiğin ahlâk ve çalışma ömrü münasebetine değindi. Durmuş, “Etik; çalışanların halkın memnuniyetini sağlarken muamelede eşit, adaletli ve dürüst davranmayı gerekli kılar. Etik kavramı anlatılırken emanetin kıymetine değinmeden geçmek mümkün değil. misyonun yerine getirilmesinde hizmet şuurunun; daima gelişim, katılımcılık, saydamlık, tarafsızlık, dürüstlük, kamu faydasını gözetme, hesap verebilirlik, öngörülebilirlik, hizmette mahallileşme ve beyana itimadı temel alma unsurlarını örneklemlerle deklare etti. Etik; anlayış ve davranışta, kamu malını ve külçeşidini muhafazada yapıları ayakta tutan kilit taşı üzere görev görür. hiç bir yağmur adedini selden sorumlu tutmaz ancak bir çalışanın davranışının da tüm kurumu etkiler” dedi.
Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı