MAİS Akademi Faaliyetlerine Başladı

abbas

Global Mod
Global Mod
  • MAİS A.Ş.’nin şartsız müşteri memnuniyeti sağlayabilmek ismine, çalışanların eğitim muhtaçlıklarını karşılayan fazlaca istikametli bir eğitim merkezi olarak hayata geçirdiği MAİS AKADEMİ, faaliyetlerine başladı.
  • Merkez, teknolojik altyapısı, interaktif sınıfları, çağdaş iç tasarımı ve toplumsal imkanlarıyla eğitimde verimliliği üst düzeye taşımayı hedefliyor.
  • MAİS AKADEMİ satış, teknik ve satış daha sonrası ticari olmak üzere üç ana başlıkta vereceği eğitimlerle, çalışanların hem mesleksel birebir vakitte şahsi gelişmenini destekliyor.
MAİS A.Ş., her işin kalbinde konumlandırdığı şartsız müşteri memnuniyeti anlayışını bir üst düzeye taşımak için MAİS AKADEMİ’yi hayata geçirdi.

Her biri konusunda uzman eğitimci takımıyla öne çıkan MAİS AKADEMİ, çağdaş ve teknolojik altyapıyla donatılan bir eğitim merkezi olarak faaliyetlerine başladı. Merkez, üst katında 2.150 metrekare kapalı alana sahip 7 mekanik eğitim sınıfı, 2 ticari eğitim sınıfı, 2 dijital eğitim sınıfı, 4 koçluk odası ve toplumsal alanlarıyla keyifli ve daha verimli bir eğitim tecrübesi sunuyor. 630 metrekare kapalı alan, alt katında ise 2 farklı sınıftan oluşan boya ve karoseri atölyesinde düzenlediği uygulamalı eğitimlerle tecrübe ve marifet gelişmenine katkı sağlıyor. Merkez 20 bin kişi/gün yıllık eğitim kapasitesiyle, kesime uzman insan kaynağı sağlanmasında büyük kıymet taşıyor.

Merkez, sınıf eğitimleri, sanal sınıf eğitimleri, uzaktan eğitim, R-Learning online eğitim platformu, Renault sanal akademi (RVA) ve online kıymetlendirme platformu EVA’yla hem yerinde tıpkı vakitte online olarak eğitimlere erişim kolaylığı sunuyor.

Renault’nun küresel eğitim merkezi “Renault Academy”nin programlarına paralel olarak oluşturulan içerikler, muhtaçlık dahilinde lokal eğitim programlarıyla da destekleniyor. Eğitimlerin sonunda yapılan kıymetlendirme kararında başarılı olanlara verilen sertifikayla da eğitimler tescilleniyor.

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Dr. Berk Çağdaş, “MAİS A.Ş. olarak, müşteri, yetkili satıcı ve çalışanların şartsız memnuniyetini şirketimizin birinci öncelikli amaçları içinde konumlandırıyoruz. Bu üç başlığa da hizmet eden MAİS AKADEMİ’yi hayata geçirmenin gururunu yaşıyoruz. MAİS AKADEMİ’de verilen eğitimlerle en temel başlığımız olan müşteri memnuniyetini, kalite odaklı hizmet anlayışımızla birleştirerek en üst boyuta taşımak ana gayemizi oluşturuyor. Çalışanlarımıza teknik eğitimlerin yanı sıra empati, uçtan uca müşteri alakaları idaresi ve davranışsal kabiliyetlerinin artırılması üzere biroldukça bahiste eğitimler sunan merkez, onların mesleksel ve şahsi gelişimlerini de desteklerken yetenekli insan kaynağının ortaya çıkmasına da imkan sağlıyor. Gelecek vizyonumuz dahilinde MAİS AKADEMİ için yatırımlarımızı sürdürmeye devam edeceğiz” dedi.



Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı