achievable
New member
1000 Miglia tarihindeki en uzun yarış, beş günlük yarışma boyunca 2200 kilometreyi kateden ekiplerin İtalya’yı geçmesiyle sona erdi. Roma’ya varmadan önce devam eden yağmurdan İskenderiye’nin kavurucu güneşine geçen katılımcılar, başkentteki yarı noktadan önce Cervia-Milano Marittima’da durup Parma’ya çıkıp Milano’da sona erdiklerini gören bir güç turunu tamamladılar. , Brescia’ya varmadan önceki yarışın son gecesi için Piazza Duomo’da Pul Kontrolü ve City Life’a varış ile.
Sonunda, hüküm süren şampiyonlar başardı: Yarışın erken saatlerinde birkaç aksaklığın üstesinden gelerek, ikinci etabın başlangıcından itibaren yenilmesi gereken ekip olarak kendilerini onayladılar ve mücadeleyi podyumun ikinci ve üçüncü adımı için bıraktılar. rakiplerine. Andrea Vesco böylelikle art arda dördüncü şampiyonluğunu elde ederken (toplam altı şampiyonluktan), Fabio Salvinelli üç galibiyet serisiyle Giuliano Canè’ye eşit. “Başlangıçta tuzaklar vardı – motorlar kapalıyken Vesco ilan etti – sonra düşük sayıda ceza vererek istikrarlı bir şekilde performans gösterdik. Ancak babamla katıldığımda bu kadar iyi bir sonuç elde etmiştim, bu tarihi sonuca ulaştığım için çok gururluyum” dedi.
Kazanan 1929 Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato’nun arkasında, iki Lancia Lambda Spider Tipo 221 de podyumda: Gianmario Fontanella ve Annamaria Covelli, Andrea Belometti ve Gianluca Bergomi’den önce geldi. Tamamı kadınlardan oluşan en iyi ekip, 1929 Bugatti T 40’ta Silvia Marini ve Irene Dei Tos’tan oluşan ve Bayanlar Kupası’nı toplamda yirmi yedinci sırada bitiren kazanan ekipti. 1000 Miglia Green için Polestar 2’de Mirco Magni ve Laura Confalonieri’nin önünde Tesla Model Y ile Paolo Piva ve Matteo Ferraglio’nun ve Ford Mustang Mach-E’de Antonino Azzarello ve Stefano Orlandini’nin zaferi. Son olarak, Ferrari Tribute 1000 Miglia’yı F8 Spider ile Andrea Milesi ve Giordano Mozzi, ardından 2019 488 Pista ile Fabrizio Macario ve Giovanna Di Costanzo kazandı. Terzi Celestino ve Antonio Sangiovanni, 2021 Ferrari Roma ile.
Sonunda, hüküm süren şampiyonlar başardı: Yarışın erken saatlerinde birkaç aksaklığın üstesinden gelerek, ikinci etabın başlangıcından itibaren yenilmesi gereken ekip olarak kendilerini onayladılar ve mücadeleyi podyumun ikinci ve üçüncü adımı için bıraktılar. rakiplerine. Andrea Vesco böylelikle art arda dördüncü şampiyonluğunu elde ederken (toplam altı şampiyonluktan), Fabio Salvinelli üç galibiyet serisiyle Giuliano Canè’ye eşit. “Başlangıçta tuzaklar vardı – motorlar kapalıyken Vesco ilan etti – sonra düşük sayıda ceza vererek istikrarlı bir şekilde performans gösterdik. Ancak babamla katıldığımda bu kadar iyi bir sonuç elde etmiştim, bu tarihi sonuca ulaştığım için çok gururluyum” dedi.
Kazanan 1929 Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato’nun arkasında, iki Lancia Lambda Spider Tipo 221 de podyumda: Gianmario Fontanella ve Annamaria Covelli, Andrea Belometti ve Gianluca Bergomi’den önce geldi. Tamamı kadınlardan oluşan en iyi ekip, 1929 Bugatti T 40’ta Silvia Marini ve Irene Dei Tos’tan oluşan ve Bayanlar Kupası’nı toplamda yirmi yedinci sırada bitiren kazanan ekipti. 1000 Miglia Green için Polestar 2’de Mirco Magni ve Laura Confalonieri’nin önünde Tesla Model Y ile Paolo Piva ve Matteo Ferraglio’nun ve Ford Mustang Mach-E’de Antonino Azzarello ve Stefano Orlandini’nin zaferi. Son olarak, Ferrari Tribute 1000 Miglia’yı F8 Spider ile Andrea Milesi ve Giordano Mozzi, ardından 2019 488 Pista ile Fabrizio Macario ve Giovanna Di Costanzo kazandı. Terzi Celestino ve Antonio Sangiovanni, 2021 Ferrari Roma ile.