achievable
New member
SocialData tarafından Adnkronos'a özel olarak gerçekleştirilen analizde, Daniele De Rossi'nin işe alınmasına yönelik ilgi ve dikkat, Mourinho'nun görevden alınmasıyla ilgili 540'a kıyasla gönderi başına ortalama 691 etkileşimle gerçekleşti.
Josè Mourinho'nun görevden alınması sosyal medyada 7 milyondan fazla etkileşime yol açarak eski Giallorossi koçuna yaklaşık 17 puanlık olumlu görüş kazandırdı. Bu, Adnkronos'a özel olarak SocialData tarafından yürütülen ve son 48 saatteki sosyal sohbetleri analiz eden bir analizden ortaya çıkan sonuçtur. Hikayede genel olarak 20 bin bahsedilme ve 7 milyon etkileşim bulundu. İşten çıkarılmayla ilgili olarak, kullanıcılar daha çok menajerin bu sezonda elde ettiği olumsuz sonuçlara (%19,8), derbideki yenilgiye (%14,7) ve Milan'a (%13) odaklanıyor.
Kullanıcıların yararına daha marjinal olan ise sözleşmenin yenilenmesi ve Şampiyonlar Ligi'ne katılma hakkı konusundaki tartışmalardır. Her halükarda Mourinho yüzde 17 puanlık olumlu görüş elde ederek Pazartesi günü yüzde 20'den bugün yüzde 37'ye çıktı. Roma'nın sosyal kanallarında yayınladığı tüm gönderilerde (kulübün hiçbir şey yayınlamamayı tercih ettiği TikTok ve YouTube hariç), en çok etkileşime sahip olan yorumlar, herhangi bir eksiklik olmamasına rağmen, koçun görevden alınmasından duyulan üzüntü ve hoşnutsuzlukla ilgili. kullanıcılar şirketin kararını destekliyor.
Ancak Giallorossi çevresine motivasyon verebilecek gerçek bir bayrak olarak algılanan Daniele De Rossi'nin işe alınmasına ilgi ve ilgi var. Onun Capitoline kulübüne gelişiyle ilgili yayınlar, taraftarların ve taraftarların müdahalesini teşvik etmiş görünüyor ve Mourinho'nun görevden alınmasıyla ilgili 540'a kıyasla, gönderi başına ortalama 691 etkileşim oluşturuyor. “Mourinho vakası iletişim sınırlarının ötesine geçiyor, ancak sosyolojik açıdan konuşursak, belirli bir Roma'nın tarihsel büyüklüğüne bağlı olan humusunu mükemmel bir şekilde tanımlıyor. Bu, sosyal medyadan plastik bir şekilde ortaya çıkıyor”, diye açıklıyor SocialData ortağı Luca Ferlaino.
Ayrıca okuyun
Josè Mourinho'nun görevden alınması sosyal medyada 7 milyondan fazla etkileşime yol açarak eski Giallorossi koçuna yaklaşık 17 puanlık olumlu görüş kazandırdı. Bu, Adnkronos'a özel olarak SocialData tarafından yürütülen ve son 48 saatteki sosyal sohbetleri analiz eden bir analizden ortaya çıkan sonuçtur. Hikayede genel olarak 20 bin bahsedilme ve 7 milyon etkileşim bulundu. İşten çıkarılmayla ilgili olarak, kullanıcılar daha çok menajerin bu sezonda elde ettiği olumsuz sonuçlara (%19,8), derbideki yenilgiye (%14,7) ve Milan'a (%13) odaklanıyor.
Kullanıcıların yararına daha marjinal olan ise sözleşmenin yenilenmesi ve Şampiyonlar Ligi'ne katılma hakkı konusundaki tartışmalardır. Her halükarda Mourinho yüzde 17 puanlık olumlu görüş elde ederek Pazartesi günü yüzde 20'den bugün yüzde 37'ye çıktı. Roma'nın sosyal kanallarında yayınladığı tüm gönderilerde (kulübün hiçbir şey yayınlamamayı tercih ettiği TikTok ve YouTube hariç), en çok etkileşime sahip olan yorumlar, herhangi bir eksiklik olmamasına rağmen, koçun görevden alınmasından duyulan üzüntü ve hoşnutsuzlukla ilgili. kullanıcılar şirketin kararını destekliyor.
Ancak Giallorossi çevresine motivasyon verebilecek gerçek bir bayrak olarak algılanan Daniele De Rossi'nin işe alınmasına ilgi ve ilgi var. Onun Capitoline kulübüne gelişiyle ilgili yayınlar, taraftarların ve taraftarların müdahalesini teşvik etmiş görünüyor ve Mourinho'nun görevden alınmasıyla ilgili 540'a kıyasla, gönderi başına ortalama 691 etkileşim oluşturuyor. “Mourinho vakası iletişim sınırlarının ötesine geçiyor, ancak sosyolojik açıdan konuşursak, belirli bir Roma'nın tarihsel büyüklüğüne bağlı olan humusunu mükemmel bir şekilde tanımlıyor. Bu, sosyal medyadan plastik bir şekilde ortaya çıkıyor”, diye açıklıyor SocialData ortağı Luca Ferlaino.
Ayrıca okuyun