Napoli ile Scudetto, Web için zaten İtalya Şampiyonu

achievable

New member
. Napoli zaten kazandı şampiyonluk. En azından sosyal kehanete göre,İç içe. Başlık yarışı, Pontiff için çevrimiçi duygusal dalganın üstesinden bile bile, web'i ciddi şekilde alevlendiriyor. SocialcomSosyal platformla, sadece 2 milyon Adnkronos online ve İtalyan şampiyonu unvanına karşı mücadelede 20 binden fazla sosyal zihin için topladı ve analiz etti.

Metodoloji


Nisan ayında, Nisan ayında duyguları, tepkileri ve güvenleri inceleyen Scudetto'daki konuşmaları belirlemek için AI kullanan Socialcom “Champ Scor” un orijinal metriği ile Nisan ayında günlük trend Nisan ayında analiz edildi. Metrik -100'den +100'e gider. Her biri uzun bir kafadan sonra, hem sıralamalarda hem de sosyal ağlarda, şimdi veriler net bir şekilde konuşuyor.

Scudetto mücadelesi ile papa arasındaki karşılaştırma


27 Nisan Pazar akşamı, Napoli-Turin maçı ile Inter ile uzak futbol düello, Fieri'de Papa, cenaze ve conclave (1.5'e karşı 1.6 milyon) daha fazla etkileşimini attı. Bahsedilen şey aynı şey: Scudetto için 13.400 ve Francesco'da 10.400. Instagram (650 bin) ve YouTube (635 bin) Napoli'de daha fazla etkileşim yaratan kanallar, Papa için Tiktok'a (1 milyon) hakim.

Napoli lehine karar


Napoli'nin zaferi üzerindeki olumlu duygu% 80'ini aşarken, nerzazzurri için% 60 negatiftir. “Champ skoru” trendine sahip grafik, Nisan ayının başında Inter'in yorumlanmasından sonra Inter'in 2 puana düştüğünü, Napoli'nin Napoli için maksimum 77 puan ve Inter. Şampiyonanın son turunun arifesinde 40 puan eşit, 26 Nisan'da: Şimdi Net, Azzurri'de 50 puanla 5'e gülümsüyor.

Luca Ferlaino: “Web, Napolitans'ın dördüncü scudetto'sunu kehanet ediyor”


“27 Nisan Pazar günü sosyal medya için Scudetto Napoli'ye giden yolu aldı. Bu saatlerde Papa Francis'in ölümü üzerine geçen çok büyük bir çevrimiçi tartışma” diye açıklıyor Socialcom başkanı Luca Ferlaino şunları ekliyor: “Orijinal metrik 'şampiyon skorumuz sayesinde, web'in dördüncü scudetto'yu kehanet ettiğini söyleyebiliriz.