Narlıdere’nin Kalite Seyahati Başladı

abbas

Global Mod
Global Mod
Narlıdere Belediyesi, kurum içi verimliliği artırmak ve vatandaş memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak için ISO 9001 Kalite İdare Sistemi Dokümanı almak için harekete geçti. Bu kapsamda belediye çalışanına, İdare Danışmanı Kıvılcım Nihan Mert tarafınca bilgilendirme eğitimi verildi.

Narlıdere Belediyesi, vatandaşlara sunulan hizmetlerin daha aktif ve verimli hale getirilmesi gayesiyle ISO 9001 Kalite İdare Sistemi Dokümanı almak için çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda belediye çalışanına İdare Danışmanı Kıvılcım Nihan Mert tarafınca bilgilendirme eğitimi verildi. Narlıdere Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen eğitimde belediye çalışanına; kalite idarelerinin ögeleri, uygunlaştırma süreçleri, karşılaşılan problemler, kalite kültürü ve vatandaş odaklı çalışmalar hakkında bilgi verildi.

KALİTE, UYGUN BİR ALTYAPI GEREKTİRİR

Yönetim Danışmanı Kıvılcım Nihan Mert, Narlıdere Belediyesi’nin kalite süreçlerine rehberlik etmek gayesinde olduklarını belirterek, “Kalite sistemleri, evvela kurumların iç işleyişine bakılırsa kurgulanır. Belediyelerde de bu biçimde bir yol izlenirse lakin vatandaşlara daha düzgün hizmet sağlanabilir. ISO 9001 hizmetlerin kalitesini belirleyen bir müddetçtir. Çoklu parametreleri içerir, âlâ bir altyapı gerektirir. Bizim burada maksadımız kusurları minimize etmek ve ortak bir lisan oluşturmak. Biz burada ‘öğrenen organizasyon’ tarifini yerleştirmeye çalışacağız” dedi.

BAŞARIYLA TAMAMLAYACAĞIZ

Narlıdere Belediyesi Bilgi Süreç Müdürü Mahsun Yazgan ise, kurum olarak ISO 9001 sürecini kendi deneyim, bilgi ve birikimleriyle yürüteceklerini söylemiş oldu. Yazgan, “Bu noktada her bir ünitemize kıymetli bir nazaranv düşüyor. Belediyemizin bu süreçleri muvaffakiyetle tamamlayacağına ve ISO 9001 Kalite İdare Sistemi Evrakı almaya hak kazanacağına inanıyoruz” diye konuştu.



Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı