Pos aygıtı karşıt süreç yanlışı çözümü! İş Bankası pos aygıtı arıza!

Musa

New member
Pos aygıtı aykırı süreç hatası! Çok sayıda vatandaş, İş Bankası taşınabilir bankacılık uygulamasına giriş yapamadıklarını belirtti. Vatandaşlar Pos aygıtı zıt süreç yanlışı çözümü! İş Bankası pos aygıtı arıza! merak ediyor. İşte ayrıntılar…

POS AYGITI AKSİ SÜREÇ KUSURU ÇÖZÜMÜ

Konuya ait İş Bankası’ndan çabucak hemen bir açıklama gelmedi. Kullanıcılar hala sorunun niye kaynaklandığını merak ediyor. Hususla ilgili Banka tarafında bir açıklama gelirse buradan ulaşabilirsiniz.


en çok bildirilen sorunlar

  • 71% Taşınabilir girişi
  • 22% Online bankacılık
  • 8% ATM
POS cihazım temas kuramıyor.

Kullandığınız aygıt bir Taşınabilir POS aygıtı ise, bulunduğunuz pozisyonu değiştirebilirsiniz. Meselelerin genelde bulunulan pozisyonda taşınabilir çizginin çekmemesinden kaynaklandığı bilinmektedir.Ayrıca, Sim kartı çıkartıp, yuvasını temizleyip yeniden takabilir ve aygıtı bir daha başlatarak yeniden deneyebilirsiniz. Sorun düzelmezse 0850 724 77 67 no’lu POS Dayanak çizgimizi arayarak dayanak alabilirsiniz.

Kullandığınız aygıt bir sabit POS aygıtı ise, lütfen evvela ethernet ya da telefon sinirinizi denetim ediniz. İlişkilerde sorun var ise ilgili Telekom kurumlarından takviye alınız. Sınırınızda sorun bulunmuyorsa, 0850 724 77 67 no’lu POS Dayanak çizgimizi arayarak takviye alabilirsiniz.

POS aletinden yapmış olduğum kimi süreçler hesabıma geçmedi, ne yapabilirim?

Öncelikle süreçlerinizin hesaba geçiş tarihinden emin olmalısınız. Tatil günlerindilk evvelki işgünü yapılan süreçlerde, süreç fiyatları bir daha sonraki işgünü hesabınıza aktarılmaktadır. Örneğin; sonraki gün ödemeli olarak çalışıyorsanız, 28 Ekim Çarşamba günü gerçekleştirdiğiniz süreç resmi tatil olan 29 Ekim Perşembe günü değil, 30 Ekim Cuma günü hesabınıza aktarılacaktır.

Hesabınıza geçmesi gereken fiyatlar ile ilgili farklı bir sorun olması durumunda 0850 724 7767 numaralı Pos Dayanak sınırımızı arayarak dayanak alabilirsiniz.

Hesabımdan POS yazılım/donanım/bakım fiyatı kesildiğini görüyorum. Bunun açıklaması nedir?

POS aygıtlarının İş Bankası’na maliyetleri, dış kaynak hizmeti alınan firmalara ödenmekte olan fiyatlar ve öbür maliyetler dikkate alınarak üye işyerlerimizden aşağıdaki tabloda yer alan tarifeye uygun olarak aylık “POS Yazılım/Donanım/Bakım Ücreti” tahsil edilmektedir.

POS Yazılım/Donanım/Bakım Fiyatı – Fiziki POS: Üye işyerlerine tahsis edilen Masaüstü/Mobil/Dial-up/ADSL/IP/ÖKC (yazar kasa POS) vb. aygıtlar ile aksesuarların (Pinpad, QR okuyucu vb.) tedariki, suramı, bakımı, tamiri, yazılım güncellemesi hizmetleri için tahsil edilen fiyattır.

POS Yazılım/Donanım/Bakım Fiyatı – Sanal POS: Üye işyerlerine tahsis edilen Sanal POS yazılımlarının tedariki, heyetimi ve yazılım güncellemesi hizmetleri için tahsil edilen fiyattır.

Söz konusu fiyatların bilgileri, POS kontratınızda yer almaktadır.

POS aletinden yapmış olduğumuz süreçleri nasıl takip edebilirim?

Maximum İşyerim uygulamasında “POS İşlemlerim” sekmesinde yer alan “Bir Bakışta”, “Raporlar”, “Anlık Süreç Dökümü” menülerini kullanarak süreçlerinizi takip edebilirsiniz. Maximum İşyerim uygulaması aracılığıyla ayrıyeten finansal raporlarınızı takip edebilir, satış ayrıntılarını anlık olarak görüntüleyebilir, satış trendlerini denetim edebilir, mutabakatlı mali şart ayrıntılarınızı görüntülenebilirsiniz.