Türk Hava Yolları ve ERKA Kümesi’nin dala yeni bir soluk getirmek hedefiyle hayata geçirdiği “Turkish Airlines Holidays”ın lansmanı gerçekleşti.
Türk Hava Yolları, turizm ve seyahat kesiminin öncülerinden olan ERKA Kümesi ile iş birliğine gitti. İş birliği kapsamında, “Yepyeni ve özelleştirilmiş bir tatil deneyimi” mottosuyla hayata geçirilen ‘Turkish Airlines Holidays’ın lansmanı İstanbul Bakırköy’de gerçekleşti.
Lansmanda Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur ve ERKA Kümesi CEO’su Serhat Kahraman, ‘Turkish Airlines Holidays’ ile ilgili açıklamalarda bulundu.
“SEYAHAT PLANLAMA SÜRECİ KOLAYLAŞACAK”
Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, “Tatil paketi kavramıyla konuklarımızın seyahat planlama süreci mümkün olduğunca kolaylaşacak. Çünkü Türk Hava Yolları’nın uçtuğu 300’den çok destinasyonu ve dünyanın dört bir yanında mutabakatlı olduğumuz 550 binden çok tesisi, konuklarımızın muhtaçlık ve beklentilerine nazaran harmanladık. Tatil paketlerini en uygun şartlarda, optimum fiyatlarla sunmanın yollarını aradık. Bugün lansmanını yaptığımız Turkish Airlines Holidays markamız Türkiye çıkış ve iç hatta hizmet vermeye başladı. Ülke turizminin gelişmenine katkıda bulunmak gayesiyle markamızı kısa müddette yurtdışı pazarda da hizmet sunmak ve küresel çapta kıymetli bir tatil paketi oyuncusu haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Olmuştur, kelamlarını şu biçimde sürdürdü:
“Dünyanın her yerinde yolcuların yanında yer alarak, tatil paketinde de kusursuz bir müşteri tecrübesini temel alan vizyon doğrultusunda, 7/24 ulaşılabilen seyahat asistanları ve etkileşim merkezimizle seyahat öncesi, esnası ve daha sonrasında ziyaretçilere hizmet vermeye devam edeceğiz. Turkish Airlines Holidays, tatil paketi kapsamında Miles&Smiles üyelerine uçuş Miline ek olarak tatil paketinde geçerli olan otel, transfer ve araç kiralama üzere ek hizmetlerden de Mil kazanma imkanı sunuluyor.”
“ÜLKE TURİZMİ GELİŞİMİNE KATKIDA BULUNMAYI HEDEFLİYORUZ”
İş birliğini pahalandıran ERKA Kümesi CEO’su Serhat Kahraman ise “her insanın dünyayı deneyimleyebilmesi için en yeni ve teknolojik tahlilleri sunma vizyonumuzla Türk Hava Yolları ile kıymetli bir iş paydaşlığı gerçekleştirdik ve bu beraberlikle ‘Turkish Airlines Holidays’ markası doğdu. Turkish Airlines Holidays ile Türkiye’ye yurtharicinden daha fazla turist getirmenin yanısıra yurtdışı ülkeler içinde tatil paketleri sunarak ülke turizminin gelişmenine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Türkiye’de lansmanını müteakip, yurt dışı pazarlara açılım ve küresel büyüme ile yurtharicinden gelen turist çeşitliliğini artıracağımıza ve ülkemizde turizm dönemini uzatacağımıza inanıyoruz” yorumunda bulundu.
Demirören Haber Ajansı / İktisat
Türk Hava Yolları, turizm ve seyahat kesiminin öncülerinden olan ERKA Kümesi ile iş birliğine gitti. İş birliği kapsamında, “Yepyeni ve özelleştirilmiş bir tatil deneyimi” mottosuyla hayata geçirilen ‘Turkish Airlines Holidays’ın lansmanı İstanbul Bakırköy’de gerçekleşti.
Lansmanda Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur ve ERKA Kümesi CEO’su Serhat Kahraman, ‘Turkish Airlines Holidays’ ile ilgili açıklamalarda bulundu.
“SEYAHAT PLANLAMA SÜRECİ KOLAYLAŞACAK”
Türk Hava Yolları Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, “Tatil paketi kavramıyla konuklarımızın seyahat planlama süreci mümkün olduğunca kolaylaşacak. Çünkü Türk Hava Yolları’nın uçtuğu 300’den çok destinasyonu ve dünyanın dört bir yanında mutabakatlı olduğumuz 550 binden çok tesisi, konuklarımızın muhtaçlık ve beklentilerine nazaran harmanladık. Tatil paketlerini en uygun şartlarda, optimum fiyatlarla sunmanın yollarını aradık. Bugün lansmanını yaptığımız Turkish Airlines Holidays markamız Türkiye çıkış ve iç hatta hizmet vermeye başladı. Ülke turizminin gelişmenine katkıda bulunmak gayesiyle markamızı kısa müddette yurtdışı pazarda da hizmet sunmak ve küresel çapta kıymetli bir tatil paketi oyuncusu haline getirmeyi hedefliyoruz” dedi.
Olmuştur, kelamlarını şu biçimde sürdürdü:
“Dünyanın her yerinde yolcuların yanında yer alarak, tatil paketinde de kusursuz bir müşteri tecrübesini temel alan vizyon doğrultusunda, 7/24 ulaşılabilen seyahat asistanları ve etkileşim merkezimizle seyahat öncesi, esnası ve daha sonrasında ziyaretçilere hizmet vermeye devam edeceğiz. Turkish Airlines Holidays, tatil paketi kapsamında Miles&Smiles üyelerine uçuş Miline ek olarak tatil paketinde geçerli olan otel, transfer ve araç kiralama üzere ek hizmetlerden de Mil kazanma imkanı sunuluyor.”
“ÜLKE TURİZMİ GELİŞİMİNE KATKIDA BULUNMAYI HEDEFLİYORUZ”
İş birliğini pahalandıran ERKA Kümesi CEO’su Serhat Kahraman ise “her insanın dünyayı deneyimleyebilmesi için en yeni ve teknolojik tahlilleri sunma vizyonumuzla Türk Hava Yolları ile kıymetli bir iş paydaşlığı gerçekleştirdik ve bu beraberlikle ‘Turkish Airlines Holidays’ markası doğdu. Turkish Airlines Holidays ile Türkiye’ye yurtharicinden daha fazla turist getirmenin yanısıra yurtdışı ülkeler içinde tatil paketleri sunarak ülke turizminin gelişmenine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Türkiye’de lansmanını müteakip, yurt dışı pazarlara açılım ve küresel büyüme ile yurtharicinden gelen turist çeşitliliğini artıracağımıza ve ülkemizde turizm dönemini uzatacağımıza inanıyoruz” yorumunda bulundu.
Demirören Haber Ajansı / İktisat