Türk Telekom’un Dijitalde Hayat Kolay projesinin mentorluk süreci tamamlandı

abbas

Global Mod
Global Mod
Türk Telekom’un üreterek iktisada bedel katan bayanları desteklediği ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesinin mentorluk takviyesi süreci tamamlandı. 81 vilayette 10 bin bayana eğitim verilmesi hedeflenen ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesinin mentorluk desteği aşamasını tamamlayanlar içinden, 10 teşebbüsçü kadın Türk Telekom’dan iş geliştirme hibesi almaya hak kazanacak.



Türkiye’nin dijital dönüşümüne liderlik eden Türk Telekom, herkes için erişilebilir bağlantı prensibiyle toplumsal sorumluluk projelerini sürdürüyor. Türk Telekom’un bayanların toplumdaki yerinin güçlendirilmesini ve üretim iktisadına faal iştiraklerini sağlamayı amaçladığı “Dijitalde Hayat Kolay” projesinin ikinci etabı olan mentorluk dayanağı süreci tamamlandı. Projeler içinden başarılı olanlar Türk Telekom’dan iş geliştirme hibesi almaya hak kazanacak.



Türk Telekom Kurumsal İrtibat Yöneticisi Arif Sancaktaroğlu, “Kadınların istihdamına ve üretime katılmalarına verdiğimiz kıymetle birbirinden kıymetli projeler geliştiriyoruz. Başlangıcından bugüne kadar elde ettiğimiz sonuçları kıymetlendirerek ve toplumumuzun muhtaçlıklarını göz önünde bulundurarak yenilediğimiz projemiz yardımıyla her geçen gün daha fazla hanımın hayatına dokunduk. Bayanların üretim iktisadına daha faal iştirakini sağlamayı amaçladığımız proje ile bugüne kadar 10 bin bayanın dijital yetkinliklerini geliştirmesine sağladığımız katkıdan dolayı memnunluk duyuyoruz. Yeni periyotta projenin kapsamını genişleterek teşebbüsçü bayanları desteklemeye devam edeceğiz” dedi.



Türk Telekom’un Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB), Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) ile Habitat Derneği iştirakinde sürdürdüğü ‘Dijitalde Hayat Kolay’ projesi ile dijital okuryazarlık ve dijital pazarlama konusunda eğitimler veriliyor.



Türk Telekom, proje kapsamında sunulan dijital pazarlama eğitimine ve tasarım odaklı düşünme atölyesine katılmış 18 yaş ve üzeri esnaf yahut esnaf muafiyetine sahip olma ön şartlarını sağlayan ve müracaat yapan teşebbüsçü bayanlar içinden belirlenen 20 iştirakçiye, 2 hafta süresince işletme ve marka geliştirme eğitimlerinden yararlanma fırsatı sundu. Alanında uzman isimlerin mentorluk yaptığı programda kadınlara, uygulamalı toplumsal medya idaresi, internet reklamcılığı, dijital pazara giriş, medya idaresi ve finansal süreçlerle ilgili kapsamlı eğitimler verildi. Mentorluk programı içeriği, dijital pazarlama eğitimleri ve tasarım odaklı düşünme atölyelerine katılan bayanların kendilerini geliştirmeleri gerektiği alanlara odaklanarak hazırlandı.



Eğitimlerde öğrendiklerini uygulama fırsatı buldular

Proje yardımıyla bayanlar kendi eserleri için farklı toplumsal medya platformlarında reklam kampanyaları hazırlamayı, maksat kitle belirlemeyi, dijital pazar yerlerini ve onların orta yüzlerini uygulamalı olarak öğrendi. Bu süreçte bayanlar, Google Ads reklamı vermeyi, Canva’da tasarım yapmayı ve markalarını tanıtmak için çeşitli uygulamaları kullanmayı deneyimledi.



Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı