Unilever Mesken Bakım Kategorisi Koruncuk Vakfı’yla Çocukların Eğitimine Dayanak Oluyor

abbas

Global Mod
Global Mod
Unilever Mesken Bakım kategorisi okula dönüş sürecinde gereksinim sahibi çocukların eğitimine takviye olduğu “Okula Pak Bir Dönüş” kampanyasının dördüncü yılında Koruncuk Vakfı’yla bir ortaya geliyor. Yeni eğitim ve öğretim yılına hoş bir başlangıç yapılmasına katkı sağlamak için vakfa çocuk odası, okul araç gereçleri ve teknolojik eserler için fon sağlayan Unilever; Cif, Domestos, OMO, Rinso, Yumoş ve Vim eserleriyle de Koruncukköyler’e eser bağışında bulunuyor.

Okula dönüş sürecinde çocukların eğitimine takviye olmak için kampanyalar hayata geçiren Unilever Konut Bakım kategorisi, bu çalışmalarının dördüncü yılında “Okula Pak Bir Dönüş” projesi kapsamında Koruncuk Vakfı’yla bir ortaya geliyor. yıllardır öğrencilerin eğitim ve öğretim hayatlarında muhtaçlık duyduğu okul araç gereçlerine verilen takviye, bu sefer de Koruncuk Vakfı iş birliğiyle vakfın Koruncukköyler’ine de taşınıyor.

Unilever Konut Bakım Kategorisi ve Koruncuk Vakfı Çocukların Eğitimi için Bir Ortaya Geliyor

Çocukların hoş bir geleceğe seyahatlerinde onları desteklemek için Koruncuk Vakfı’yla iş birliği yapan Unilever Mesken Bakım kategorisi, Koruncukköy Bolluca ve Koruncukköy Urla’ya eser bağışı yaparak “Okula Pak Bir Dönüş” için katkı sağlıyor. Çocuk odası bağışının da yapıldığı Koruncuk Vakfı’na teknolojik eser gereksinimi için de farklı bir fon oluşturuluyor.

Ürünler Okul Gereksinimlerine Dönüşüyor

Mutfaktan banyoya kadar konut temizliğinin ikonik markaları Cif, Domestos ve Vim ile çamaşır bakım markaları OMO, Rinso ve Yumoş, son 4 yıldır yaptığı bağışlar ile Türkiye’nin dört bir yanından yaklaşık 8750 öğrencinin okul muhtaçlıklarını karşılarken 60.150 adetin üzerinde materyal takviyesi de sağladı. Unilever Mesken Bakım kategorisi markaları, bu yıl da Ağustos ve Eylül ayları içinde satın alınacak Unilever eserleriyle 200 çocuğa dayanak olmayı hedefliyor.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı